cimbazizo

Alla inlägg under oktober 2010

Av IA - 8 oktober 2010 22:59

I onsdags förmiddag så åkte jag o hundarna till Lotta så alla hundar fick busa tillsammans. O dom som busade mest var så klart Zizo o Livia............

  

....................liten stund att flåsa o andas ut....................................

  

..............................o sen på det igen ;))))

  

Livia har precis börjat löpa också så Zizo tyckte hon var extra intressant, men det märks en tydlig mognad hos båda dessa för Livia sa ifrån för första gången då Zizo ville rida på henne. O likadant gjorde Zizo när Livia ville rida på honom. Så våra valpar har plötsligt blivit stora o lite mogna ;)


Idag så kom äntligen fotona på Zizo som "Djurbilden" tog på honom på Sofiero utställningen.

          

Jag gjorde om dom lite med den fotoredigeraren jag har på min dator också.

          

Jag är jätteglad o nöjd med dessa bilder, dom är så duktiga på "Djurbilden" att fånga hundens olika uttryck. Dessutom tyckte dom det var så kul att få väcka hans uppmärksamhet med olika ljud o att jag tolererade att hans öron höjdes lite av det, det är inte alla som vill det. O på kortet där han ligger ner så gjorde han det helt självmant o det ville dom fånga på en gång =)

Visst blev bilderna bra?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards