cimbazizo

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Händelserik helg :)

Av IA - 27 februari 2011 18:58

Helgen startade med en jättekul promenad runt en sjö med Zizo´s uppfödares härliga familj o voffs o med Lotta o hennes härliga voffs. Fick smaka av Robines goda mjölkchoklad o massa goda muffins o kakor    

Fick inte till ngr bra bilder tyvärr, men bakdelen på en del o framdelen på andra   

      

Sen efter promenaden så följde jag med Lotta hem en stund o fikade o pratade lite. Jättekul att få prata med henne   

Sen fortsatte helgen med att vi for till Småland o hälsade på ngr av mina familjemedlemmar. Vi bodde hos lillasyrran med familj i deras nyrenoverade hus, det var jättefint. Tyvärr ingen kamera med så det blev inga bilder   

Men ni får tro mig på mitt ord.

Fick busa massor med Aron, som tur var så kände han igen mig även om vi inte träffas så ofta. Han var så fascinerad av Zizo´s storlek, men inte ett dugg rädd för varken honom eller Zunken.  Dessutom visade han sin stora passion för bilar med ljudet BRRRM   Så TACK Emy o Jocke för all gästfrihet som visades oss, o för den fina presenten på vår bröllopsdag.  

Sen på lördagen så åkte vi bort till mamma o pappas nya lägenhet dom flyttat till, den var jättemysig. TACK för presenten vi fick av er, jättefina handdukar    På eftermiddan så kom Anna, Marco o Sara dit, så då fick vi prata en lång stund tillsammans, vilket var både roligt o skönt. Så TACK Anna för stunden tillsammans   

Dessutom så fick vi se bilderna som fotografen tog på oss på mammas o pappas 45-åriga bröllopsdag. Tog kort på dom med min mobil, så kvallitén är inte så bra. Men kände att jag ville visa ngr av dom här ändå.


Hela tjocka släkten på min sida.

  


Sen oss 4 syskon

  


Sen alla 11 barnbarnen.

  


O till sist mamsen o papsen som är grunden för denna familjen.

  


Något som också var kul med resan till Landsbro var att jag fick gå på promenad vid dom ställen där jag o Cimba alltid gick   Så man fick tillbax så många gamla minnen.


Sen avslutades helgen med en god middag för att fira min o Keijos 23-åriga bröllopsdag. Vi hittade en jättefin o trevlig restaurang i Hässleholm efter att alla jobben var avklarade för dom andra.


Så denna helgen har varit rolig på många olika sätt. Så nu är man både trött o nöjd med allt.


Avslutar dagens inlägg med ngr bilder på min stora buse, det är kort som visar vad han älskar mest av allt: Att springa lös i skogen!!!

      


Detta var allt för denna gången!



 
 
Ingen bild

Maria med flock

27 februari 2011 20:17

Låter som en skön helg=) Vad e d för ett brunt monster som du fotat? Hur gullig som helst!! Kramen

IA

2 mars 2011 17:43

Det är en söt liten mexikanare med päls, världens goaste o sötaste valp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IA - 20 mars 2011 21:59

Idag så var det dags för premiären :) Första utställningen för detta året :)   Börjar med att försova mig en hel timme :( Mobilen var knäpptyst trots att den visade att larmet var aktiverat :((( Så det blev stress, stress, stress............ :(...

Av IA - 12 februari 2011 19:59

Har nu anmält Zizo till första utställningen för i år :) Det är Malmö int i Mars. Ska bli spännande o se hur mycket han mognat sen förra årets utställningar, eller kanske inte......... ;) Men oberoende av hur det går så är han världens sötaste o ...

Av IA - 4 februari 2011 23:43

Fick se så vackra bilder på min stiliga borzoi som Emma tog när hon o hennes whippet Puma var med oss på skogspromenaden i onsdags. Måste bara visa hur fina dom är:         Det är så härligt att se en borzoi som tar i o springer med full kr...

Av IA - 4 februari 2011 01:12

I onsdags så var vi ute i skogen tillsammans med en ny tjej i vårt hund-gäng, nämligen en whippet-tjej. Snacka om att Zunken blev överlycklig o dom två for fram i skogen i minst 190 ;)   Efter ett tag fick även Zizo vara med en stund. Men han s...

Av IA - 26 januari 2011 23:06

Varför ska vi människor bara få njuta av semlor?   Det frågade jag mig häromdagen o började fundera på hur en hundsemla skulle se ut...................... ;) Så jag skar av ett lock o gröpte ur semlan, sen la jag dit 3 köttbullar, några korvbit...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards