cimbazizo

Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

Utställningsdags :)

Av IA - 12 februari 2011 19:59

Har nu anmält Zizo till första utställningen för i år :) Det är Malmö int i Mars.

Ska bli spännande o se hur mycket han mognat sen förra årets utställningar, eller kanske inte......... ;)

Men oberoende av hur det går så är han världens sötaste o härligaste borzoi-kille i mina ögon   


  

Idag så fick han världens bus-ryck när Sessan o Diesel kom på besök, han var helt galen   

Så när vi sen kom in så var han helt utslagen på köksgolvet, men ack så lycklig :)


För ngr dagar sen så fick jag hem min mugg jag beställde o jag är jättenöjd med den...................

  

...................båda mina prinsar är med på den   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IA - 20 mars 2011 21:59

Idag så var det dags för premiären :) Första utställningen för detta året :)   Börjar med att försova mig en hel timme :( Mobilen var knäpptyst trots att den visade att larmet var aktiverat :((( Så det blev stress, stress, stress............ :(...

Av IA - 27 februari 2011 18:58

Helgen startade med en jättekul promenad runt en sjö med Zizo´s uppfödares härliga familj o voffs o med Lotta o hennes härliga voffs. Fick smaka av Robines goda mjölkchoklad o massa goda muffins o kakor     Fick inte till ngr bra bilder tyvärr, men...

Av IA - 4 februari 2011 23:43

Fick se så vackra bilder på min stiliga borzoi som Emma tog när hon o hennes whippet Puma var med oss på skogspromenaden i onsdags. Måste bara visa hur fina dom är:         Det är så härligt att se en borzoi som tar i o springer med full kr...

Av IA - 4 februari 2011 01:12

I onsdags så var vi ute i skogen tillsammans med en ny tjej i vårt hund-gäng, nämligen en whippet-tjej. Snacka om att Zunken blev överlycklig o dom två for fram i skogen i minst 190 ;)   Efter ett tag fick även Zizo vara med en stund. Men han s...

Av IA - 26 januari 2011 23:06

Varför ska vi människor bara få njuta av semlor?   Det frågade jag mig häromdagen o började fundera på hur en hundsemla skulle se ut...................... ;) Så jag skar av ett lock o gröpte ur semlan, sen la jag dit 3 köttbullar, några korvbit...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards