cimbazizo

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av IA - 21 oktober 2009 19:41

I eftermiddags så åkte vi och hälsade på hos Livia och hennes "storebror" Dugald. Det är så kul att se att dom bara tar vid där dom avslutade förra gången dom träffades, med massa bus =)

  

Men jag fick en del bilder där dom faktiskt satt stilla, men jag tror det berodde på godiset jag hade i handen ;)

  

Jag fick lilla Livia på bild där hon lyssnade på vad man sa till henne för hon la huvudet på sned =)

    

Sen gick vi in en stund för att fika och få hundarna att varva ner lite. Dugald la sig genast till rätta i sin soffa......

  

......................medan min lilla glupska valp slukade den mat som fanns i skålen, trots att han precis ätit en stor skål mat hemma. Inte undra på att han växer ;)

  

När vi sen skulle sätta oss för att fika så satte valparna igång igen, dom kan bara inte låta bli varandra. Kalla det syskonkärlek ;)

    

Så när vi sen kom hem så låg Zizo i soffan jättenöjd men trött ;)

    

Så tack kära Lotta för en härlig eftermiddag :) med mycket hund och mycket fika ;)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards