cimbazizo

Direktlänk till inlägg 4 november 2009

Hos Livia och Dugald!

Av IA - 4 november 2009 21:47

I eftermiddags så åkte vi ut en sväng till Livia och Dugald igen. Det är så kul att jämföra valparna hur mycket dom växt och förändrats.

Dom tog vid där vi avslutade sist =)

  

Med andra ord "full rulle i trädgården"

Sen gick vi in en stund för att värma oss, för Livia och Zizo hade inte en tanke på att värma sig, för det spelar ingen roll hur regnigt och ruskigt det är så trivs dom att vara ute ;)

Väl där inne så skulle jag försöka ta lite kort på syskonen, Elina förökte hålla dom stilla. Men trots tappra försök så blev det inte ett enda ordentligt kort, så ni får hålla till godo med det som blev ;)

      

När Elina höll godis framför dom så följde dom i alla fall handen båda två =)

  

Jag har även hittat en syskonlikhet till, försök se vem som är vem Skrattande

    

När vi sen kom hem så var som vanligt min lilla matfrossare hungrig igen..........

  

Men nu ligger han helt utslagen och nöjd vid mina fötter.

Ska försöka mig på en ordentlig stå-bild någon dag på Zizo, men jag lovar varken tid eller att jag ska lyckas ;)


 
 
Pernilla

Pernilla

7 november 2009 00:00

Åhhh... Vad stora de har blivit!!! Så fina!!!

Kramar Pernilla och halvbrossan Hanouk

http://www.civilis.se

 
Lillasyrran

Lillasyrran

7 november 2009 22:28

Kul för Zizo att ha syrran i närheten så de kan leka ofta ;)
De är så söta ihop!!

Kramar lillan

http://www.aikopaiko.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IA - 20 mars 2011 21:59

Idag så var det dags för premiären :) Första utställningen för detta året :)   Börjar med att försova mig en hel timme :( Mobilen var knäpptyst trots att den visade att larmet var aktiverat :((( Så det blev stress, stress, stress............ :(...

Av IA - 27 februari 2011 18:58

Helgen startade med en jättekul promenad runt en sjö med Zizo´s uppfödares härliga familj o voffs o med Lotta o hennes härliga voffs. Fick smaka av Robines goda mjölkchoklad o massa goda muffins o kakor     Fick inte till ngr bra bilder tyvärr, men...

Av IA - 12 februari 2011 19:59

Har nu anmält Zizo till första utställningen för i år :) Det är Malmö int i Mars. Ska bli spännande o se hur mycket han mognat sen förra årets utställningar, eller kanske inte......... ;) Men oberoende av hur det går så är han världens sötaste o ...

Av IA - 4 februari 2011 23:43

Fick se så vackra bilder på min stiliga borzoi som Emma tog när hon o hennes whippet Puma var med oss på skogspromenaden i onsdags. Måste bara visa hur fina dom är:         Det är så härligt att se en borzoi som tar i o springer med full kr...

Av IA - 4 februari 2011 01:12

I onsdags så var vi ute i skogen tillsammans med en ny tjej i vårt hund-gäng, nämligen en whippet-tjej. Snacka om att Zunken blev överlycklig o dom två for fram i skogen i minst 190 ;)   Efter ett tag fick även Zizo vara med en stund. Men han s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards