cimbazizo

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av IA - 6 juli 2009 18:04

Idag fick jag ett underbart samtal på min mobil när jag jobbade: Valparna hade kommit och jag skulle få köpa en av dom!!!!!!!!!!!

Hade hittat en intressant annons på blocket för en tid sedan om att det väntades borzoi-valpar!!  Så jag chansade och skrev en liten rad och berättade om mig och min familj. Dessa härliga människor hörde av sig och sa att dom gärna höll en valp åt mig. Mitt i allt detta elände skulle jag ju behöva avliva min lilla prins, Cimba, så jag visste inte riktigt hur allt skulle gå. Men dom var förstående och lovade att hjälpa till med allt. Så när dom ringde denna dag så blev jag så glad:)

Dom berättade att allt gått bra med valpningen och att det blev tre hanar och en liten tikvalp. Lyckan var fullständig för jag ville ha en hanvalp och det fanns tre att välja mellan. Jag har tänkt mig att prova på lite LC så då ska det gärna vara lite jakt i den lille, så vi får se vem av dom tre det blir som blir bäst för mig.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards