cimbazizo

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av IA - 20 januari 2010 21:23

Måste bara berätta att Zizo mår så mycket bättre nu o hans tassar har läkt nästan till 100%. O hans busighet är helt enorm, han tar nog igen allt han missat när han varit dålig ;) Så antingen i morgon eller på fredag så blir det skogen för honom igen, ska bli spännande att se hur han reagerar där =)

Idag så duschade jág honom o nu är han helt slut ;)

  

Han blir så otroligt fin i pälsen efer dusch o föning =) Så när jag försökte mig på lite uppställningsbilder så fick jag en sån där flashbacks-förnimmelse: Hur han har vuxit o förändrats sen jag först såg honom =) Så här kommer först en bild-kavalkad över olika åldrar o sen avslutar jag med senaste uppställningsbilden =)

Först kommer när han var 3 veckor.

  

Sen 5 veckor.

    

Sen 8 veckor o äntligen hemma hos oss =)

  

Sen 9 veckor.

  

Sen 10,5 vecka.

  

Sen 12 veckor.

  

Sen 14 veckor.

  

Sen 4,5 mån.

  

Och nu då, 6 mån.

  

Visst har det hänt en hel del under denna tid??

Fick t.om profilbild på honom idag =)

    

Visst är det en riktig skönhet??

Och han har ett riktigt härligt temperament, så med risk för att låta tjatig: Men jag vill om igen tacka Kennel Chodlik för denna härliga hund o för all den goda hjälp jag fått av dessa hundkunniga människor. Ni är verkligen guld värda Johan o Robine <3 <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards