cimbazizo

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av IA - 24 januari 2010 15:39

Måste bara visa härliga bilder på nyaste tillskottet i min syskonskara.......

  

.......Aron Hellsten är namnet på denna gosse som min lillasyrra Emy fått tillsammans med sin stolta make Jocke.

  

Mimiken hos småbarn är helt otroliga <3

Nu längtar jag bara efter att få se honom live o få krama o pussa på honom lite =) så vi får se när vi har möjlighet att åka uppåt igen.


Idag tog jag en längre promenad med Zizo efter att hans tassar läkt o han var verkligen tokglad, så det blev inte många vettiga kort på detta............

  

.............han for fram som en galning. Men stannade någon gång ibland o då blev det ett bättre kort..........

  

..............sen blev det återgång till gamla takter att han själv ska hålla i kopplet när vi går...............

    

...........funderar  på att ta med en dragkamps-leksak på promenaderna som han kan få gå o hålla o dra i, istället för kopplet ;) Blir svårt om han får denna ovana när man kanske ställer ut honom o han börjar ta tag i kopplet o drar iväg =)

Nu ligger han utslagen o väldigt nöjd vid mina fötter <3

  

Vill också skicka en extra stor o varm kram till Zizo´s halvbror Hanouk som tillfrisknar från sin operation o mår bättre o bättre för var dag som går, bra kämpat Pernilla m familj <3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards