cimbazizo

Alla inlägg den 5 september 2009

Av IA - 5 september 2009 19:42

Nu på kvällen så övade Zizo och Zunken lite agility, vilket verkligen uppskattades.

Zizo undrade vad tunneln var bra för ;) Men såg sen hur Zunken med stor glädje sprang in och ut ur den hela tiden. Så till slut gjorde Zizo likadant. Han blev så lycklig en stund att han fick värsta fnatten och sprang runt tunneln flera varv med nedsänkt rumpa i god vinthundsanda =)

 


 


Det regnade en del när vi var ute så till slut hade vi två väldigt blöta hundar men ack så lyckliga :)


Av IA - 5 september 2009 13:46

Tänk vad en vecka kan gå fort =)

Fast det tyckte jag inte när jag gick här hemma och väntade på att Zizo skulle komma hem ;) för då gick tiden så låååååååångsaaaaaamt!!!!

Men nu är det full rulle och tiden bara springer iväg. Och lille Zizo har mycket bus i sig men blir trött väldigt fort och somnar lite överallt :)

Men idag och i morgon så ska ju jag ta det lugnt enligt doktorns order och då är inte livet med matte någon höjdare för stackars Zizo.

Men för att vara en aktiv 9-veckors valp så är han otroligt behaglig att ha att göra med.

Så om igen kan jag verkligen rekommendera rasen Borzoi, det är en väldigt härlig hundras som tyvärr inte fått så mycket uppmärksamhet som den förtjänar =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards