cimbazizo

Alla inlägg den 26 september 2009

Av IA - 26 september 2009 19:22

Idag tog vi en tur till Malmö för att köpa lite till kontoret på Ikea och kolla priser på saker till vår "härliga" toalett.

Både Zizo o Zunken är så otroligt duktiga med att sitta i bilen, eller rättare sagt sova i bilen medan vi gör ärenden av olika slag :) Så jag är så stolt över Zizo och hans lugn =)

Efter Ikea så ville killarna i familjen in på Biltema, så då passade jag och Elina på att rasta hundarna. Vi hittade en liten skogsdunge där dom fick springa av sig och busa en stund :)

    

Sen efter bus så blev det lite bilder när Zizo försökte stå still.....och det gick väl si så där ;)

    

När vi sen kom hem så tyckte Zizo det var mycket intressant när husse skulle plocka ihop alla saker från Ikea. Han trodde att han kunde vara till hjälp men husse tyckte tvärtom ;)

      

Jag kom på en sak när jag satt och sydde ett par gardiner till vår hall och tittade på Zizo som busade runt med en papperskasse från Ikea: Varför köpa hundleksaker när en papperskasse kan roa en hund så mycket Flört


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards