cimbazizo

Alla inlägg den 27 september 2009

Av IA - 27 september 2009 18:59

Idag har Zizo fått prova på att leta godis i en leksak man kan lägga in godis i, och det dröjde inte många sekunder innan han kom på hur man skulle göra ;)

  

Han kände doften av godiset..................

  

......................hittade hålet där jag lagt in godiset...........................

  

....................så fort han slog till med tassen och den kom i rullning så trillade godiset ut...........

  

...............till hans stora förtjusning =)

Denna roliga leksak fick han av min kära lillasyster när dom kom på besök när han var 8 veckor gammal, men jag provade med godis för första gången idag och det blev en riktig hit =)

Fördelen med Zizo är att man kan motivera honom till mycket med hjälp av godis och ibland även med mat ;) Han kommer definitivt bli den smartaste borzoien genom alla tider Cool (hoppas jag inte lovade för mycket nu)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards