cimbazizo

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av IA - 13 augusti 2009 21:04

På lördag ska jag titta på valparna igen=) !!!!!!

För att ni ska förstå hur vacker en borzoi är så ska jag ge ett litet smakprov i form av bilder jag hittat på nätet, så kommer ni förstå varför jag valde denna ras =)

Efter dom borzoier jag träffat så kan jag verkligen varmt rekommendera denna hundras. Dom är väldigt harmoniska och mjuka hundar som kan läsa av sin husse och matte på ett fantastiskt sätt bara dom får den chansen:)

Jag önskade att alla fick möjlighet att träffa en borzoi så skulle fler fastna för denna ras.

Dessutom kan jag varmt rekommendera en speciell uppfödare av denna ras: Kennel Chodlik Borzoi!!! Dom är väldigt duktiga på det dom gör och har alltid hundens bästa för ögonen. Så håll ögonen öppna efter valpar hos dom:)


Av IA - 13 augusti 2009 11:50

Har en sådan där dag av stor saknad igen:(

Det kommer och går hela tiden, men det får man väl räkna med när man haft en trogen kamrat i nästan 11 års tid!

Vill dedikera två låtar av Michael Jacksson, som för övrigt dog samma dag som Cimba blev avlivad, till min lilla prins nämligen: "I Just Can´t Stop Loving You" och "Ben". Detta är två låtar jag ofta lyssnar på när jag sitter och sörjer min lille vän:(


Min lillasyster gjorde en väldigt fin avmålning av Cimba med hjälp av en enkel bläckpenna. Den syns här under tillsammans med bilden hon målade av, ville visa er andra hur fin den blev. Titta och njut av min lilla prins!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards